GOTT NYTT ÅR! :D

Idag är det nyår vilket innebär massa raketer och trevligt sällskap! :D
I år hålls hela kalaset hos mig och vi ska käka tacos till middag, ett nyår att se fram emot helt enkelt.
Har aldrig haft nyårs löften för nästan inga verkar hålla sina men nu har jag i alla fall kommit på en del som jag verkligen vill hålla.
- Sluta äta gosaker, inge chips, popcorn, godis, bullar, glass, donken mm
- Satsa mer, inte bara tänka en massa utan göra tanke till handling!
-  Börja plugga till proven, har börjat bli alldelles för slapp...

Mitt år varit helt okej, så nästa år kanske blir bättre, vi får hoppas på det.
Men nu är det dags för duchen men gott nytt år på er! :D


image29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback