Jag dör snart -.-'

Dagen har spenderats av att plugga tog typ 4,5 h jävla timma att läsa 30 sidor i en dum geografibok, satt och strök under och läste flera gånger om i hopp om att jag skulle fatta.
Men jag gör det inte, det går inte.
Jag förstår ingenting typ av det vi har prov på, är sista provet på den här terminen och om jag får ett lite sämre prov kanske inte kan vara hela världen men ett g är ju inte att hoppas på, så länge jag i alla fall kan försöka fatta något och få vg så duger det.
Fast ah, ett vg känns väldigt långt borta.....
Har ingen lust att plugga men man måste ju, träningen i morgon med mina söta tjejer kan ju defenetivt räknas bort, FUCK!

Antar att jag ska försöka plugga vidare, har jag tur kanske jag förstår något.
PUSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback