JULAFTON! :D

Yay, äntligen julafton! :D
Hahahhahah xD

Klev upp vid 7, vet att de är tidigt men så funkar det i min familj ^^
Fixade frukost åt min söta familj och sen kastade jag mig över julklapparna (a)
Visste att jag hade en kamera där nånstans så ville ladda den så fort som möjligt så de går att fota kvällen :)
Fick mycket bra saker, önskade mig bara en kamera å ah saker till den som minneskort och ett fodral till den men fick lite annat små grejs också :D
Jag fick : En rosa kamera samt 2 gb minneskort och ett fodral till den.
                  Dra på lakan (river alltid bort mina lakan i sömnen + att dom inte räcker till min stora säng ^^)
                  Något annat lakan tror jag de är i alla fall xD
Av syster : Aloe vera body lotion ( hon har gett de till alla hon köpt julklappar till förutom mami&papi ) >.<
                   Mobilsmycke  
                   2 stora choklad kakor :D           
Farmor och farfar : 1000 kr, mycket väl behövda :D 
Mormor : 300 kr
                 
Haleluja, det har löst sig, nu kan jag vara lycklig igen ^^
Tack och lov för de, jag visste att jag bara behövde hoppet >.<
Eller okej, de visste jag inte jag var livrädd och har gråtit ihjäl mig men de är en annan sak säger vi xD

I morgon är det lilla julafton med Hanna då ska vi utbyta presenter och sen sover hon här, totally myspys :)

Nä nu ska jag pallra mig upp i duschen tror jag, ha en bra dag allesammans! :D
GOD JUL, PUSSSS <3


Update:
Kvällen har bara spenderats framför alla mysiga julprogram med familjen, kalle anka är fan tradition..
Skulle jag missa den skulle jag dö, i alla fall nästan xD
Sen har jag självklart ätit as mycket julmat och choklad som jag fick i present så här kommer tjock fia! >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback