Mamma dag ^^

Hahah, idag har jag otroligt nog varit med min mamma, händer väldigt väldigt sällan.
Men tyckte jag skulle vara snäll och följa med när hon ville till stan, så det var vad jag gjorde.
Vi gick runt i stan och kollade bland de stora folkmassorna och som vanligt köpte min mamma inget, hon bara kollar.
Jag som bara skulle vara sällskap däremot hittade en helt underbar klarblå klänning som jag var tvungen att ha!
Sen köpte jag en bh också, så det var bra.
Träffade också på söt Matilda från min klass, hon var där med hennes syster. :)
Vi fikade även på ett mysigt café som låg på biblotektsgatan typ, dyrt säger jag bara :O
Men gott! :D
Mamma bjöd på en supergod räkmacka, ett wienerbröd och en super mumsig varmchoklad.
Choklad är inte min grej men en dag som denna när de är lite halv klatt passar de mig perfekt. >.<

Resten av kvällen har spenderats hemma genom att jag dels sovit men även sett på film och spelat tv-spel med syster och Sophie.
Nu har även ett av mina nyårslöften som var att skaffa bdb kommit i rullning, tjuvstartade lite.
Bara att kolla, inga lösenord eller någonting.
Så varsegod, glo tills ögonen blöder ^^
http://nannnisen.bilddagboken.se/
PUSSSS SÖTINGAR! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback