mini-julafton >.<

Firade igår till idag mini-julafton med min sötnosiga tvillingsjäl! :)
Vi spelade kort, kollade på film, öppnade paket och skvallrade som vanligt ^^
Jag fick en jätte söt portmonä som jag pekat ut, den är svart med glittriga jordgubbar. ( Lägger in en bild sen )
Av mig fick hon en mindre portmonä än min som hade två fack, super smart.
Den hade även hjärtan insytt i typ svart tråd så den var super snygg enligt mig, ville också ha en sån men nu fick jag ju min med jordgubbar så då slipper jag köpa den andra xD
Kunde nämligen inte bestämma mig för vilken av dom jag ville ha, ;)
Ehm sen fick hon också kondomer, as söta verkligen att rekomendera, förpackningarna finns i massa olika söta varianter och är super coola! (a)
Kan lägga in en bild på dom jag har köpt till mig själv, så ska ni se hur söta dom är >,<
Kostar 35 kr på designtorget och då får man 3 stycken.
Även ikväll kommer hon hit för att lämna ytterligare en julklapp, får väl se vad det blir :D

Idag har jag bara tagit det lugnt här hemma och sett lite film.
Var även med mami & papi till jysk och fick ett nytt bäddset till sängen, är safari tema sten tufft ^^
Har velat ha de jätte länge och blev as besviken när de inte fanns bland mina julklappar så jag fick det nu, så får se om det byts till det ikväll, bytte lakan å sånt igår så får antagligen vänta med att byta.
Men försöker lägga in lite bilder, måste fixa kamera programmet bara.
Men vi hörs, PUSSS <3

Här har ni bilderna av mina söta julklappar ^^

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback