Nea, chriszy & jonas = lyckopiller <3

Dagen har spenderats först med Nea uppe på gymmet, vi var faktiskt duktiga :)
Så nu har jag i alla fall tränat lite på lovet xD
Sen drog hon, jag och papi till maxi för att handla sakerna till nyår i morgon som firas hemma hos mig! YAY! :D
Köpte så vi kan göra tacos till middag och lite annat smått och gott ^^

Sen drog vi hem hit och jag fixade mig, såg söt ut enligt Nea så xD
Efter de satte vi oss på bussen till Tumba där vi möter sötnosarna Chriszy och Jonas, vi går hem till Chriszy där vi börjar fixa med våran middag som Nea köpt.
Grillad kyckling och potatismos, MUMS! :D :D *fet*
Nea & Chriszy fick kyckling klubbor medans jag och Jonas skulle äta en sån där stor grillad kyckling men snäll som Jonas är skärde han den, han fixade till och med mindre bitar till mig, så det var ytterst snällt gjort. Stort tack!
Efter middagen bytte dom lite julklappar med varandra sen efter de har vi mest slappat, pratat å flummat runt xD

Till min söt Jonas som alltid skriver söta saker vill jag bara säga; JAG SAKNAR DIG FÖRFAN, KOM HEM! <3

Btw här om dagen köpte jag en asball pyjamas man fick till å med tofflor till, så I LIKE! :D
PUSSSS <3

image28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback