Rival matchen

Vi vann, suprise suprise! NOT! xD
Vann med 4 mål, rätt lite om jag får säga det själv men vi vann det är ju huvudsaken i alla fall mot dom.
Som vanligt spelade dom fult och jag fick en och annan putt i ryggen och några tjuvnyp men så är de...
Vi hade bra fart och ett bra försvar + att Anna var helt otrolig i mål! :D
Matchen slutade 18-14 till oss där jag gjorde ett av målen :)

Har även försökt plugga idag, har inte gått alltför bra så kommer få plugga skiten ur mig både imorgon och på tisdag men antar att jag bara har mig själv att skylla.

Men nu tänker jag kolla lite snabbt playahead och sen ska jag upp och mysa ner mig i täcket och förhoppningsvis få ett samtal från en lite söt sak, vi får väl se hur det går med den saken.
Aja sov så gott sötnosar, PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback