totalt obloggsugen -.-'

vet inte riktigt varför jag inte har orkat blogg den här veckan men det har mest kännts piss så kan kanske vara därför, men just nu känns det inte som att jag har så mycket att berätta heller så kanske är lika bra vad vet jag.

veckan i skolan har varit som vanligt inte jätte kul men inte jätte tråkig heller, hade matte prov i fredags gick säkert super sämst men bara jag får g så är jag nöjd.
egentligen är g dåligt för att vara mig men jag har börjat inse att jag har alldeles för höga krav på mig själv dessutom har jag problem med matte så då är jag faktiskt nöjd med ett g.

dagen har tillbringats i tyresö och sett när syster spelade match sen har jag mest suttit inne å varit rädd för att det varit as mkt demonstranter å skit. >.<
jag vet jag är mesig ^^
men dom har liksom aldrig varit här vid oss men nu var det värsta helikoptern på ängen och flera poliser som åkte och letade efter folk i skogen eftersom de tydligen gämde sig där av nån anledning :/
jag skrek säkert var fjärde minut eller nå sånt men det var as äckligt.

just nu lyssnar jag på kent och försöker roa mig så gott det går,
i morgon ska vi spela mot salem igen och nu är jag verkligen as taggad den här gången ska vi inte låta dom börja leda med typ 5 mål även fast vi vann sen.
nä nu ska vi knosa dom från början och visa att vi är bäst!
förhoppningsvis så ljuger dom inte på sin recension av matchen efteråt som dom gjorde förra gången.
aja, dem får skylla sig själv för jag är taggad och jag tänker vinna om jag så ska göra de själv >.<

ska försöka göra nå roligt nu, mamma kanske vill spela kort, hoppas hon vill. :)
skriver hur det gick på matchen i morgon, vill nån kolla så är den 10:50 i skogsängshallen, salem så de är bara att komma och heja på tumba :D
PUSSSSSS på er snyggingar ;) <3

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback