Johannax2

Har varit med Johanna idag, lika roligt som alltid.
Vi pratade mest och såg på tv, självklart garvade vi ihjäl oss också! ^^
Du är så himla underbar stumpan, jag vet inte hur jag ska beskriva dig.
Vi har hållit ihop ett bra tag nu, vi började väl umgås på allvar i 7an tror jag ?
Vi hamnade i en slags svacka här för ett tag sen, jag trodde ett tag att vår vänskap hade dött.
Men nu är vi som vi brukade vara, Johannax2.
Jag vet inte hur du alltid får mig att skratta, det är sjukt!
Du & jag, vi ska hålla ihop för det här är äkta vänskap och jag ser verkligen fram emot att dela gymnasietiden med dig för jag vet att vi kommer äga sönder skolan. 8)
Jag släpper dig inte en gång till, aldrig någonsin tänker jag släppa dig.
Du är som min andra hälft, jag ser dig som min syster.
Genom livet älskling, jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback