Maja 16 ^^

Idag har det hänt en massa saker, bl.a kalas och bedrägerier ^^
Dagen började med att jag vaknade kl. 10, klev upp käkade frukost och började fixa mig i ordning för dagen.
Klockan halv 12 knackar jag på Hannas dörr, vi packar ihop våran kaka som vi bakat till Maja och ger oss av mot bussen. Vid bussen träffar vid min pappa som ger mig 100:- till tåget som jag och Hanna ska åka till Strängnäs eftersom det är där Maja bor. >.<
Vi åker till Flempan där vi sen tar regional tåget mot Eskilstuna/Arboga, vi får en egen "kupe" som vi sitter och larvar oss i och spelar musik på högsta volym.
Väl framme hos Maja träffar vi Jasmine, en av  Majas kompisar i Strängnäs mycket trevlig flicka. ^^
Sen när alla kommit öppnar hon presenterna och sedan äter vi.
Btw av mig och Hanna fick hon två par trosor, en kaka och sen en Ola Salo affich. HAHA! xD
Kalaset var väldigt trevlig med trevligt folk och god mat, speciellt tårtan var supergod, I loved!

Vi begav oss väl hem vid 20.18 gick tåget, så vi kom hem vid 21.30.
Jag & Hanna bestämde oss för att dela på en vuxen biljett hem, som vi trodde man fick men icke.
Haha, man var tydligen tvugna att vara högst 15 för att få dela, så lilla jag fick leka 15.
Så skulle jag säga mitt person nummer å allt, men de kunde jag ju inte eftersom han skulle se att jag var 16 om jag hade sagt mina fyra sista siffror.
Men vi lyckades komma undan med det hela, Hanna var helt skakis men jag körde på med mitt lilla bedrägeri.
Hihi, kanske ska satsa på en skådespels karriär ? ^^
Träffade Tony på tåget hem och vi bestämde oss för att träffas.
Så för tillfället sitter jag här nere i källaren och skriver det här och han sitter uppe och spelar tv spel.
Vi får väl se vad som händer senare, slår väl på en film eller något.

Aja, tack för en underbar dag gott folk. <3
Btw grattis än en gång Maja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback