Slappit värre xD

Idag har jag verkligen inte gjort någonting typ, har bara legat framför tvn eller suttit vid datan.
Fast jag har varit och tränat så var inte helt ner latad, kan man ens säga ner latad ?
Aja hur som helst så var det första inne träningen för säsongen, kommer träna 3 ggr i veckan möjligvis 4a, hoppas på 4a :)
Annars har jag som sagt bara latat mig, men det får man göra ibland...


I morgon kommer Maja hit vi ska in till stan & gå på skansen ^^
Stannar troligtvis på allsången också även fast artisterna suger så kan de väl ha varit roligt att vara där,
Maja stannar över natten är de fint väder sover vi nog på balkongen skulle jag tro. :D



I'm falling for you baby, big time ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback