Tack killar :) <3

Har tillbringat större delen av dagen med Tobias och Tony, mycket skojj. :)
Dom bjöd mig på middag och så såg vi på film å åt kex, mysigt värre. xD
Åkte dit vid fem tiden, hade tänkt ta en slapp dag men så fick man ju frågan om man ville göra något med dom och inte tackar man nej till så söta pojkar. ^^
Kom hem strax innan 10, så ringde Jonas för att jag var lite pratsugen sen så har jag umgåtts lite med mamma eftersom syster är iväg på kryssning.
Saknar henne redan, vi brukar ju sitta här tillsammans om kvällarna och spela spel, aja hon har det säkert superkul där och det förtjänar hon att ha.
I morgon ska jag träna första inneträningen med handbollen för denna säsong, ser fram emot det.
Annars vet jag inte vad som händer, men det ser vi väl.

Har blivit kär i Kent helt plötsligt lyssnar på dom hela tiden nästan.
Haha men så kan det vara ibland, men dom är ju bara såå bra så man kan inte sluta lyssna!


Förlåt, förlåt för allt </3
Kunde jag ångra mig och veta det jag vet idag hade jag aldrig gjort såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback