Take a chillpill

Vaknade klockan 10 idag, inte av fri vilja dock. ^^
Så gick jag upp, kollade på tv lite och käkade frulle med syster kring 11 tiden.
Vid 12 ringde jag Hanna, så hade hon precis vaknat så jag umgicks med syster till typ två då Hanna var klar så då traskade jag ner dit ett tag.
Vi lyssnade på musik, spelade kort, pratade och åt av vårat "bajs" eller rättare sagt våran kola kaka.
Jag gick hem vid halv fem för vi skulle ut och äta jag, syster och pappi. :D
Vi käkade på Max, haha xD Men det var jävligt gott, sen efter det åkte vi till den här stora godis affären i Kungens kurva och köpte godis, så nu kommer man bli tjockis. >.<
Får väl se vad som händer lite senare,  kanske ser på film med syster eller något eller om någon vill göra nåt ring bara! :)

Uppdatering; ryktas att min bästis tänker våldgästa, vi får väl se om han kommer x)
Jag gissar på att han inte kommer :P
Gud jag har typ as tråkigt, känns som att tiden bara står still.
Huvva måste hitta på något annars kommer jag typ ruttna hära! :/
Jag kan verkligen bli så irriterad på vissa folk ibland, dom tror dom är så jävla bäst, men tyvärr ni är inte allas favoriter så sluta tro det! Alla avgudar inte er och alla vill absolut inte vara som er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback