en enda stor födelsedags dag! x)

Idag är den stora dagen när en hel drös fyller år eller en drös kanske är att ta i x)
Min gamla klasskompis Camilla blir idag 17 år så grattis på henne! <3
Min kusin Henrik blir ehm ja nåt typ 25 (?) idag så ja grattis x)
Och min älskade, bästaste lillasyster blir idag 15! <3
Herregud vad snabbt allt har gått, det känns som att det var jag som just fyllde 15 men det är hon, jisses amalia.

Tanken slog mig att om 12 dagar blir jag 17, och om ett år och tolv dagar blir jag 18.
Då är jag "vuxen", då kan jag göra vad jag vill, jag kan till och med köra bil då.
Det är nästan läskigt vad snabbt tiden går, jag blir nästan rädd bara av tanken att jag blir 17 år.
Jag vill bli stor och få ta eget ansvar men jag vill ändå kunna vara liten och springa till mammas trygga famn när jag gör fel.
Gör jag riktigt fel om ett år, kan allt förstöras.
Men nu ska man inte tänka så ^^

Gårdagen spenderades i skolan och sedan hemma där jag skulle försöka plugga, ja det gick ju som det gick.
Det hela slutade med att vi åkte och köpte en data till min syster som hon önskade sig, hon fick följa med och välja så att allt skulle bli rätt.
Och då fick även jag en överraskning dem skulle ge mig min present också, en mobil.
Jag blev riktigt jävla glad måste jag säga, egentligen vill jag inte ha en mobil.
Eller asså jo det vill jag men jag hade även velat ha en massa annat men nu när min mobil är total kaos så är det väl lika bra att få en ny, dessutom är den riktigt läcker och jag har spanat in den ett tag.
På internet stog det att den skulle kosta 3000 kr men det jag missat var att det bara var på internet shopen så när vi kom där i affären så kostade den drygt 5500 kr + försäkring.
Så det blev ingen mobil med hem igår men vi beställde den från nätet och det ska ta 2-7 arbetsdagar så har jag tur kanske jag får den på onsdag annars får jag vänta tills efter valborg.

Idag har jag försökt plugga, har pluggat rätt mycket men ska försöka läsa i boken en gång och anteckningarna ett par gånger innan jag åker iväg.
Kvällen ska spenderas hos Jonas, han ska tydligen ha mysat till sitt rum med ljus och sånt så jag ser fram emot kvällen.
Natten spenderas även där och förhoppningsvis klarar jag av att ta mig hem tidigt i morgon för att plugga...
Synd bara att jag missar festen, tjejerna från gamla klassen ska ha någon 80tals fest för att fira Camilla och Tvillingsjäl som fyller 17 i morgon, men eftersom jag redan har planer var jag tvungen att avboka. :(
Ville gärna träffa dem men känns även taskigt att avboka när han fixat sådär mysigt så jag får ta igen tiden med tjejerna en annan gång.

Nu ska jag försöka plugga lite till sen fixa mig för ikväll, ha en bra lördag sötisar!
PUSSS <3

PS Här är snyggingen jag väntar på! 
      Vad tycker ni är den nice?

image62

Kommentarer
Anna säger:

Jätte snygg! :)

2008-05-31 | 21:14:05
Bloggadress: http://Annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback