fredag kvällar brukar alltid vara mys

Denna fredag ska ju inte bli sämre än någon annan så jag ska träffa pojkvännen och bästa vännen Linnéa <3
Vi ska typ spela spel mm, vi får väl se vad kvällen har att erbjuda. :)

Dagen i allmänhet har spenderats i skolan där allt var som vanligt.
Fick även tillbaka mitt naturkunskaps prov, fick VG.
Är bättre än jag trodde men hade ju alltid varit bättre med ett MVG, sen att jag alltid ställer höga krav på mig själv är ju inge bättre.

Kom hem från träningen för ett tag sedan och nu är jag ny duschad och väntar på "gästerna", pratar även med Linnéas pojkvän och han verkar inte ha alltför mycket planer så bjuder nog in honom med.
Får hoppas Linnéa gillar det bara, men vem gillar inte det liksom, träffa ens pojkvän gillar väl alla ? ^^
Ha en bra fredag kväll, för det ska jag ha!
PUSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback