I just can't get enough <3

Sitter och har just skrivit klart min del av spanska grejet vi håller på med.
Vi gör ett arbete om en känd person och i morron ska allt lämnas in någorlunda klart men eftersom vi satsa på en power point presentation är inte allt klart.
Men nu har jag i alla fall skrivit min del så får vi lämna in det vi har och finslipa det senare...

Nu ska jag upp och ta ur disken åt föräldrarna mina sen städa lite granna och tillsist plugga naturkunskapen.
Har ingen ork alls så det lär sluta med att jag kommer sitta fast med plugg hela fredag kväll, lördag och söndag. För idag orkar jag inte och vill verkligen se min pojkvän så jag har erbjudit han att komma hit och sova.
Vilket han självklart ville men rummet ser ju ut som fan så bäst jag snabbar mig upp nu och städar sen sätter igång med pluggandet.
Behövs jag nås jag på mobilen som vanligt, ni andra ha en super trevlig kväll!
PUSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback