jag vågade

Jag har vågat än så länge, jag har kört en sminkfri vecka.
Det känns rätt skönt att slippa fixa allt sådant på morgonen men jag tycker fortfarande att jag inte är söt utan.
Men huvudsaken är ju trotsallt att jag faktiskt vågar, jag överraskar mig själv.


I annat fall har den här veckan varit både bra och dålig, vissa saker kan nämnas medan jag är tyst om andra.
Det som är bra är att jag fick MVG på min apu inlämning och på mitt ULS prov. Visserligen var det väl inte jätte svårt men ändå ett MVG vafan det är bara buga och bocka.

Något annat som är bra är att jag har spenderat mycket tid med Tvillingsjäl, du finns här och du stöttar mig. Du anar inte vad det betyder. <3
Även Jonas är en positiv sak.
Och visst jag vet att jag gjorde slut med David i torsdags och att det gått snabbt.
Men även det hade ju sina orsaker och att jag träffade Jonas var inget som var planerat.
Det blev som bara, det sa "klick" eller vad man nu säger och det är inget jag ångrar.
Det gick fort och vissa har synpunkter på det men det är jag som lever mitt liv och alla får tycka vad dem vill men det är mitt liv, mina beslut.

Det är även det som blivit negativt och jag har sagt saker innan som jag nu får ångra och jag kan ta den smällen, jag kan ta att du/ni blir sura.
Jag vet att jag skött vissa saker osmidigt och på helt fel sätt men ibland går saker inte som man tänkt sig och jag har sagt till dig att jag vet att jag varit osmidig.
Men varför måste det bli stora diskussioner om det?
Kan alla inte bara vara glada ?

Kommentarer
Anna säger:

Du är jätte söt vännen! :)

2008-05-31 | 21:16:34
Bloggadress: http://Annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback