när hjärnan jobbar för fullt

Helt plötsligt fick jag blogg ryck, så måste slänga in ett inlägg lovar dock inte att det kommer fler förns om ett tag...

Dagen har spenderats framför datan för att göra klart engelskan och sedan uppe vid köksbordet där jag försökte göra lite matte, gick helt okej något tal jag inte orkar göra.
Även balkongen har varit en stammis plats idag, tog en dyna och satte mig ute i en stol och solade samt lyssnade på mp3.
En av mina favorit låtar har pressats, Joakim Hillson - Vacker utan spackel
Den låten är verkligen kärlek och dagen till ära har jag faktiskt varit utan smink, något med låten för faktiskt att jag känner mig söt utan smink.
Kanske ska jag göra något drastiskt och ha en helt smink fri vecka?
Nej, de vågar jag nog inte men det vore allt bra modigt.
Här är länken till den oficiella videon, enjoy!
http://youtube.com/watch?v=1dldn3Sxt_Y

När jag väl satt ute på balkongen började jag tänka en massa, det är oftast det jag gör när jag är för mig själv.
Då slog något mig, det slog mig att jag har förändrats som person oerhört mycket.
Bara under de senaste åren har det skett stora förändringar med mig som person, vissa bättre än andra.
Jag har blivit bättre på att öppna upp mig och genom att ha gjort det har jag fått mycket lättare för att träffa nya människor, speciellt när jag började gymnasiet.
Även som handbolls spelare har jag förändrats, jag har börjat våga tro på mig själv och börjat tro att jag faktiskt är bra på det jag gör, visst jag har fått några sammanbrott men där har jag alltid fått stöd av mamma och endel från laget som peppat mig.
Jag har börjat ta för mig mer på planen jag har blivit "bollkåt" som Julia skulle säga.

Något som är till det sämre är att jag bara blir sämre och sämre med att hantera tid.
Handbollen tar upp mycket tid samt skolan det är inte ofta jag hinner med mycket annat.
Och när jag väl gör det så ska man prioritera vem man inte har träffat på länge och om man då väljer "fel" kan det bli strul och tjafs.
Jag försöker att hinna med så mycket som möjligt men det är svårt, så mycket man vill göra men så lite man hinner med.

Nä nu har jag faktiskt skrivit ett inlägg trots min bloggpaus så nu ska jag spela något spel på nätet eller kanske se en film, kanske dags att tänka på sömnen.
Ska ju trotsallt upp kl 6 då jag för en gångs skull börjar 8.20 istället för 8.50...
PUSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback