Right now is everything perfect

Idag vaknade man upp hemma hos gullet mitt, vi klev upp vid 06.50 och vår buss skulle gå 07.15.
Så det var bara att kasta på sig trasorna och vandra iväg, var lite orolig att konsentrationen inte skulle kunna hållas pga att jag inte ätit något.
Men när jag kom till Tumba mötte jag upp tjejerna och började ladda inför nationella i engelska (hör- och läs förståelse)
Det gick faktiskt helt okej, inte super bra men ska nog i alla fall ha fixat g+/vg.

Nu sitter jag här hemma och funderar på att gå och ta ett långt skönt bad och bara släppa all spänning som skett på senaste.
I morgon är det valborg, det kommer nog bli supermys!
Ska spenderas hemma hos söt Johannan min i Huddinge med lite folk från klassen men kanske även med pojkvännen och lite av hans kompisar.
Vi får se, inte säkert att dem vill vara med oss men det tror jag nog, liksom vem vill inte ? x)
HAHAH!

Tack för stödet idag Johanna, vet inte hur jag hade klarat mig utan dig! :) <3

Ikväll är det även Ugly betty, missade förra veckan men nu är jag laddad!
Kastar kanske in ett inlägg senare.
PUSSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback