superstar saturday

Morgonen spenderades vid sidan om david, vi latade oss mest framför tvn.
Han drog vid halv 4 och jag låg kvar och kollade på film, såg Mitt liv som popstjärna ^^
Hahaha, men den är faktiskt rätt bra (a)

Nu har jag käkat och är i princip klar för kvällens äventyr som ska utspelas i Vretarna, Tumba.
Myskväll med gänget, riktigt mys asså!
Vi ska väl se film, snacka och porra oss, allt som vi brukar göra med andra ord.
Får se hur långvarig kvällen blir men inte alltför sen för min del eftersom det är match i morgon,
men bara jag är hemma innan två så ska jag nog hinna få min skönhetssömn.
Aja, bäst jag fixar det sista och sen börjar dra mig mot bussen.
Ha en trevlig lördag!

PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback