valborg!

Idag är det valborg, vet inte exakt vad som kommer hända ikväll.
Alla verkar ju typ banga på att dra till Johanna, vi är typ 4 som ska dit men vi drar väl dit så får vi leta oss vidare därifrån. :)
Antingen sover jag över där eller så åker jag hem till min älskling och sover, får se vilket som passar bäst.
Har ingen större lust att åka helt själv mitt i natten till Tumba, känns både jobbigt, lite läskigt och onödigt.
Nåja kvällen ska nog bli rätt nice.
Vet dock inte vilka kläder det blir, funderar på typ shorts med strumpbyxor och någon snygg överdel.
Frågan är bara om det blir för kallt ?

Satt inne på you tube och bara kollade runt och tanken slog mig gud vad länge sen det var man hörde The Calling. Alla känner väl till deras låt Wherever you will go.
Men jag sökte på dem och hittade faktiskt en mysig låt, jag blev kär direkt.
Helt i min smak, blev nog nästan lite av min favorit låt på 2 sekunder.
Här får ni den sötisar!
PUSSS <3

The calling - Stigmatized

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback