Västerås förbered er för snyggtumba!

Idag är det äntligen dax att åka iväg till Irstablixten.
Som är en handbolls cup i Västerås för er som inte vet det.. ^^
Jag åker dit med en massa snygga brudar från mitt lag, det kommer bli så jävla roligt!
Väskorna är packade sen igår och jag är redan taggad till max.
Nu jäklar ska vi spela ruskigt bra handboll och ha roligt.
Klockan sex är det samling vid idro i Tumba, dvs om ca 4,5 h.
Innan jag åker dit ska jag ha tagit ett långt skönt bad, ätit och handlat frukt.

Bäst att jag sätter igång, börjar med badet, men vet ju aldrig hur länge man blir kvar där i...
Ni här hemma får ha en toppen helg, jag kan nås på mobilen, dvs det blir en bloggpaus i helgen.
Men när jag kommer hem blir det en uppdatering på vad som hänt.
Kanske inte svarar direkt eftersom jag kommer vara fullt upptagen med att spela men mellan matcherna finns det tid.
Så skicka ett pepp sms eller vad som helst, så blir jag glad. :)
Annars får ni ha det bäst och önska oss lycka till!
PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback