080808

Idag är det alltså Stockholmarnas dag, det har hänt massa under dagen men det bästa för många är väl den stora festen på Stureplan ikväll..
Dock ska då inte jag vara där utan jag ska "fira" hemma med att spela wii med vännerna och kanske se någon film samt skvallra och tjocka oss!
Älskling kommer också hit senare han kom inte undan kräftskivan hemma hos dem som även jag skulle varit på men något var tvunget att avbokas så kräftskivan kändes inte lika rolig som att träffa större delen av mina bruttor!
Några snackade om att åka in till festen men i detta väder + att den börjar 23-03 no thanks för min del.

Ikväll blir nog toppen rolig, sen ska älskling sova här och det är ju alltid lika underbart.
Men berätta vad ska ni andra göra ikväll? :)
PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback