återbesök hos tandläkaren

Idag var det dags för återbesök hos tandläkaren för att kolla hur det var med tanden som jag slog i på träningen innan Eken. Jag trodde allt skulle vara bra men har haft ont i den rätt mycket.
Naturligtvis hade den dött vilket var exakt som dem trodde. Tack och lov har den bara blivit grå på baksidan så den behövs inte ryckas ut! Men eftersom den dött så måste den rotfyllas. Alla säger att det gör jätte ont men hellre en fräsh tand som gör ont att fixa än en äcklig grå.

Så på onsdag ska jag dit och rotfylla den sen ska jag även dit lite senare för att bleka den. Måste även anmäla det här till försäkringsbolaget.
Men nu är det dags för middag blir lasange, MUMS!
PUSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback