garanterat påssjukan

Nu är jag 100% på att det är påssjukan jag har efter att ha läst om den och studerat mitt utseende är det omöjligt något annat. Ännu roligare är det ju att jag har svullnat upp ännu mer, hamster Nanna är mitt nya jag!
Jaja, det ska typ hålla på i en vecka och det har snart gått så snart är jag vacker igen.

Dagen har spenderats med älskling, vi har spelat Wii och pratat mm. Han är bäst! Han är antagligen också smittad men det tar typ 2-4 veckor att insjukna så det är bara vänta och se tills dess får vi inte pussas.Då det finns risk att jag smittar honom om han inte redan är smittad. Jag får i alla fall ha honom som sällskap och det är huvudsaken.

I morgon kommer äntligen Alexandra vi får väl se vad som hittas på. Jag orkar men vill helst inte röra mig så mycket utanför huset när jag ser ut som jag gör, så några filmdagar får det nog bli. Sen är det dags för shopping, grönan och myskvällar hemma samt med Jonas och gänget.

Nu ska jag väcka Jonas som har somnat i sängen bakom mig sen ska vi gå upp och se på Family Guy.
PUSSS <3

Kommentarer
emma säger:

sv: vad gullig du är, ja hoppas de :)



läste inlägget just också, krya på dig! sees snart

2008-08-14 | 12:20:47
Bloggadress: http://elwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback