gårdagen var lyckad

Myskvällen med bruttorna + Lasse och Jonas var jätte trevlig. Vi pratade, tjockade oss, spelade kort och Wii ungefär som det jag trodde. Var härligt att se alla igen, vi får skärpa till oss och ses oftare!

Äntligen fick jag träffa Lasse, en mycket trevlig prick. Hanna, Lasse, jag och Jonas pratade om att vi ska försöka hinna iväg på en kryssning innan Alexandra kommer till mig på torsdag. Så jag hoppas verkligen det blir av!
Nåja kvällen slutade vid två tiden då Hanna och Lasse gick hem då hoppade vi genast ner i sängen och somnade som stockar.

Idag har vi bara slöat i sängen, käkat tacos och sett tv. Han begav sig hemmåt vid tre för att spendera lite tid med familjen och jag ville spela lite tv spel så jag stannade hemma men åker dit senare ikväll.
PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback