hejdå handboll

Ja, rubriken är väl rätt tydlig. Jag ska sluta på handboll.
Det är inte det att jag inte trivs eller något sådant men jag känner mig bara totalt omotiverad. Jag älskar att spela men det där lilla extra som gör att jag älskar det finns inte kvar. Jag kommer sakna tjejerna något enormt men just nu kanske en paus från handbollen är bäst?
Kanske kan jag komma tillbaka om jag får tillbaka glöden, kanske när jag mår bra igen då kanske jag kommer tillbaka.

Men just nu orkar jag inte, jag behöver självförtroende och reda upp saker här hemma.
Fast jag ska inte bli lat och fet NEJ absolut inte! Jag ska faktiskt börja springa och träna gym med älsk. Min egna lilla PT får jag då, någon som kan pusha på mig. Det behövs.

Det är tråkigt att jag inte riktigt hinner säga hejdå eller vad man nu säger till alla tjejer. Beslutet kom plötsligt, jag tog det igår när jag fått mailet från nya tränarna. Jag kände bara direkt att nej jag vill inte, jag vill inte spela handboll just nu. Men tjejer glöm inte att ni är bäst och vem vet nästa säsong kanske jag är där igen, det får ödet utvisa.
Jag kommer alltid ha Spanien med er i alla fall. :)
PUSSS PÅ ER GULLUNGAR! <3

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback