om drygt 5 timmar får jag...

Träffa Alexandra! Gud vad jag längtar, hennes plan landar 17.15 på arlanda. Jisses vad kul det ska bli!
Har inte träffat henne på nästan 2 år, hemskt. Jag har inte hunnit åka upp och hon har inte kunnat åka hit ner. Men men nu är det äntligen dags. Hon stannar i 8 dagar och på dem dagarna ska vi väl försöka hinna med så mycket som möjligt.

Dock ser jag fortfarande ut som en hamster så jag tänkter inte röra mig ur huset mer än nödvändigt på någon dag, det har gått ner lite så nu är det väl ett par dagar kvar sen syns det inte mer i alla fall. Har inte hört av läkaren än heller men kommer väl snart skulle jag tro.

Nyss har jag städat rummet så det ska se lite snyggt ut och snart ska jag käka och sedan åka och handla med mamma. Sen fixa mig och sedan åka till arlanda! :D
PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback