28/2

Vaknade strax efter halv tolv idag och som jag alltid gör kollade jag på mobilen.
Såg att Néa hade smsat att hon var vaken och att jag skulle komma upp när jag var klar och fixa hennes hår.
Var dags för att färga om det och eftersom jag är hennes personliga hårfixare var det självklart mitt uppdrag.
Så jag kastade på mig kläderna och kilade upp, såg nog rätt rolig ut i mjukisbyxor, stor munkjacka och en stor boll på huvudet.

När jag kom dit käkade vi lunch och sen färgade jag hennes hår.
Det blev faktiskt bra, ett litet missöde kanske men ändå super fint enligt mig ^^
Eftersom solen lyser för fullt idag tog vi lite apelsinjuice och kakor och satte oss ute i solen.
Medans vi satt ute i solen så kom vi på den briljanta iden att byta mobiler och sagt å gjort, så just nu ligger hennes/min mobil uppe på laddning.
Batteriet ska tydligen suga totalt men det ska jag nog klara av, så länge den klarar av att hålla igång en hel dag. >.<
Så nu är jag ägare till en Lg S5200 x)

Nu har jag just duschat och ska börja göra mig i ordning för kvällens aktiviteter som består utav middag med några av mina söta flickor samt en mysig filmkväll med dem.
Är väl bäst att man fixar sig, tror faktiskt det blir klänning till och med men vi får se när de är dags för kläd biten.
Som så många andra brukar jag alltid ha svårt att bestämma mig men vi får se, snor kanske något av syster. .___.
Uppdaterar ikväll om det inte blir alltför sent annars skriver jag i morgon.

PUSSS <3


Min nya mobil, i alla fall för stunden ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback