Helg ^^

Skönt med helg  men måste dessvärre plugga matte, huvva fattar ingenting men ah får väl hoppas på de bästa x)
Tony ska i alla fall komma och hjälpa mig i morgon så då lär jag ju komma någon vart istället.
Skoldagen har varit seeeg och tråkig, ville bara hem.

Förtillfället har jag just duschat har varit på träningen var mac träning och jag kunde faktiskt göra alla övningar, så de var en positiv överraskning men suger att jag inte får spela kommer bli så avundsjuk medans alla andra springer där på plan får jag bara sitta brevid kommer tappa as mkt boll. dåligt!

Jaja, annars ikväll händer väl inget jätte extra...

Sitter här nu i sötos tröja den ska ju egentligen lukta honom men äh den luktar inte så mycket längre så nu kör jag att jag får använda den >.< Hihiih (a)
Hm, på tal om sötot så ska jag nog smsa honom och se om jag får störa med ett samtal.
PUSS PÅ ER! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback