Allt är bara mysigt

Från det att vi fick lov i torsdags tills idag har allt bara varit mys, allt har varit bra.
Jag har mått bättre än på länge och allt tack vare alla människor jag har omkring mig, alla bidrar men de människorna jag spenderat dessa dagar med ni har verkligen fått mig att lé.

Dagarna har spenderats med älsklings David, gull Johanna och bästis Linnéa.
Liksom att bara få vara med er är guld, ex kvällen/natten hos Johanna när vi hade tjej mys och spelade biljard eller igår/idag med Linnéa när vi var i hennes farmors lägenhet och hade det bäst. Eller sista dagen med pojkvännen innan han åker till Norge.
Det är dagar som är bäst, för dem dagarna har bara varit underbara, inga sura/ledsna miner allt har varit toppen!
Så tack sötisar för allt, <3

Nu ska jag faktiskt försöka fixa en lite snyggare header, kanske en lite mer personlig.
Alltså en ego bild, men som sagt jag och sånt där är inte ett sådant bra par som jag skulle önska...
Önska mig lycka till ;D
PUSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback