gårdagens kväll + idag

Gårdagens kväll spenderades med väninnorna Jessica och Linnéa, vi bakade.
Jag mötte upp Jessica i centrum så gick vi för jag skulle fixa en överraskning till Linnéa.
Vi promenerade upp till filmis där jag hyrde Torkel i knipa, en av min och Linnéas absoluta favoritfilmer, så det fixade jag.
Väl hemma hos mig väntade vi på Linnéa och när hon anlände bakades det supergod kladdkaka! MUMS!
Tur att jag ska träna idag x)
Kvällen slutade kring ett när Jessica begav sig hemmåt och jag och Linnéa kröp ner i sängen.

Dagen idag har spenderats med Linnéa på morgonen sen när hon övergav mig vid halv ett snåret började jag ta itu med mitt pluggande, suck!
Det är verkligen super tråkigt att läsa i boken, men nu har jag i alla fall strykt under det jag tycker känns viktigt, så det och anteckningarna är det som nu ska pluggas.
Klockan sju är det träning och jag antar att det ska bli plugg både innan och efter träningen.
Allt för att kunna träffa David på söndag, vilket jag säkert ändå inte kommer kunna göra för att jag kommer behöva tiden till att plugga på.
Jaja, vi får väl se hur det blir med det.
Nu ska jag kolla runt lite här och sen ta mig i skinnet och plugga lite till.
PUSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback