jag vet att jag är dålig...

på att uppdatera!
Seriöst, de är nog en av de sakerna jag verkligen är dålig på men en av mina ursäkter är att jag hade fullt upp på praoen och med allt plugg + att jag inte haft internet.

Har inte hänt så mycket mer än som sagt plugg, plugg och åter igen plugg... -.-'
Men men, sånt är livet.
Nu är det i alla fall påsklov, lite nördigt eftersom jag bara spenderat 4 dagar i skolan.
Förutom att plugga på lovet ska jag försöka hinna med att träffa så många kompisar som möjligt bland annat min kära Maja gräddnos som jag inte sett på flera månader :O
Annars finns det nog inte så mycket mer att säga.

Gårdagen spenderades hos söt Johanna B, vi hyrde film och hade mys.
Sovde där och kom hem för en timme sen typ, nu ska jag försöka få tag på min söta pojkvän och se vad vi ska hitta på, sista dagen vi träffas innan han drar till Norge i en vecka.

Planerna för lovet är inte helt planerade så vill någon göra något så ska det nog hinnas med :)

Planer för lovet:
Söndag: plugga, göra musik inlämning, prao uppgiften (redigera lite), kanske matte.
Måndag: Maja
Tisdag: Maja
Onsdag: ?
Torsdag: ?
Fredag: Middag med tjejerna ?
Lördag: Plugga
Söndag: Plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback