oj då :o

Sitter här, har laddat ner lite musik och fixat & trixat lite med den nya headern.
Jag blev nöjd, visst många kan göra det bättre men jag är faktiskt nöjd med hur min blogg ser ut nu.
Om man kollar runt på allas har dem värsta designen, de är snyggt de kan jag inte förneka men de här är mitt egna lilla försök och jag är stolt över det.

Tyvärr till min nackdel upptäckte jag att klockan är 02:30, jisses amalia!
Jag känner mig inte ens speciellt trött, men dags att lägga sig nu kanske...
Ska ju trotsallt möta Maja i Flempan i morgon kring ett tiden, hon ska spendera sig måndag och tisdag här, så vi får se vad som hittas på.
Möjligen hyra någon film och ha mys, vi får väl se.
Sov gott alla ni som redan sover x)
PUSSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback