Sömnen kommer som en vän tur, retur mot tystnaden

Godmorgon på er alla!
Sitter och kollar när jag måste åka för att möta Maja, lär bli någon gång efter tolv.
Hoppade ur duchen för ett tag sen så det är väl dags att börja ta på sig kläderna och fixa sig för dagen.
Dagens humör kommer bli trött, jag är såå sjukt jävla trött!
Jag var ju som sagt vaken halv tre i natt och inte somnade jag då, nä jag låg vaken tills klockan var runt sex då somnade jag.
Jätte roligt, verkligen!
Så klev man ju upp vid halv elva, så vad blir det 4,5 timmars sömn.
Aja, får göra det bästa av situationen, Maja kommer ju och vi ska ha det mys. :)

Skriver kanske ikväll, beroende på om vi hamnar vid datorn eller inte.
Annars ha en bra måndag,
PUSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback