Tidigt men kul

Kommer just hem från min hemliga lilla utflykt ;D
Blev en tidig kväll men vara för att det blir tidigt betyder det inte att det var tråkigt.
Jag hade jätte roligt, det var mycket skratt.
Underbart, umgänget är det bästa man kan önska sig.
Ni är guld värda, varenda en av er <3

Nä nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen.
I morgon är det dags att ta itu med en del av skol arbetet så kan jag ta det rätt lugnt i helgen.
Så morgon dagens mål är att ha skrivit skivrecensionen, kolla igenom apu uppgiften ( den är klar men kanske finslipa lite) och i alla fall börja på labbrapporten.
Om jag är riktigt duktig skriver jag klart den vilket leder till att det bara är lite geografi att plugga i helgen.
PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback