träna, plugga och ?

Träningen gick helt okej idag, inte jätte bra men inte jätte dålig heller, inget man kan klaga på egentligen eftersom vi bara var 6 st, 5 utespelare och 1 målvakt.
Många sjuka + att många är hemma och laddar upp sig inför skol VM som dem åker iväg på i morgon.
Hoppas ni får en sjukt rolig resa tjejer, lycka till! <3

Nyss tittade jag igenom geografin, ja jag vet jag är en nörd.
Det börjar kännas helt okej, lite börjar sakta men säkert smyga in i skallen.
Resten av kvällen har jag inget planerat, visserligen är den redan tio men ändå, vore roligt att hitta på något...

Mamma kom även hem idag, skönt att se henne igen då hon varit borta hela veckan.
Varit på kurs nere i Malmö, 3e gången på typ två, tre månader.
Fast ibland är det skönt att bara få vara med papi, allt är mycket lugnare på något sätt...
Jaja, skönt att alla är hemma i alla fall, kanske kommer syster hem snart så kan det vara en mysig familje kväll.
Var evigheter sen sist, var nog innan papi blev sjuk...
Nu ska jag lyssna på musik, chilla här ett tag och sen försöka mysa till det med familjen.

Btw, jag är lite små nördig men jag & David firar tre veckor idag.
Inte så mycket om man jämför med alla andra men det är ju en början i alla fall, synd att han är borta bara.
Jag saknar honom rejält mycket, men i morgon kväll är han hemma igen så blir väl att ses på söndag om jag inte måste plugga även träning på kvällen så vi får se...
PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback