wow jag kom in!

Har försökt komma in hela dagen men blogg.se har inte velat släppa in mig.
Men nu är jag äntligen inne, wie! ^^
Kom just ut från duschen och har just blivit smord med tigerbalsam av papi.
Jag har så jävla ont i min rygg, jag kände det när jag kom in från springningen på träningen.
Maria smorde in mig med någon grej som jag använde även förra veckan, det känns som att hela ryggen domnar bort och man känner inte så mycket för tillfället.
Fast sekunden jag satte mig i bilen kände jag hur ont det gör, så får hoppas det går över nu.

Börjar bli less på ryggen och nu har jag fakiskt skärpt mig och börjat göra övningarna men liksom vem pallar göra dem om de inte hjälper?!
Även ett par eller rättare sagt flera par inlägg till mina skor måste fixas, frågan är bara om det är bättre att typ gå till en läkare och få konstaterat att jag "har problem" med fötterna och få special gjorda inlägg eller om jag bara ska åka och fixa några..
Jaja, det får bli ett senare problem.

Idag har jag faktiskt pluggat, varit rätt flitig.
Dock inte lika duktig som jag ville att jag skulle vart men det finns en dag i morgon också...
Har i alla fall gjort skivrecensionen och apu uppgiften har jag kollat igenom noga.
Nu är det bara labbrapporten kvar och den ska göras i morgon med lite hjälp av Linnéa.
Geografin är ju egentligen lika bra att börja plugga på men ne, den blir nog helgens projekt.
Men David kommer hem på lördag kväll/natt så söndagen skulle ju helst spenderas med honom så därför bör jag plugga geografi men som sagt vi får se hur det blir med det.

Kommentarer
chriszy säger:

haha, ja det gör vi! umgumg ^^

mihi, attans dära me ryggen >

2008-03-27 | 00:22:27
Bloggadress: http://chriszys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback