14 maj

Sitter här och halvpluggar spanska, för tillfället känns det som att det mesta sitter men det lär ändras med tiden.
Så det blir nog att avboka rix fm i morgon med Linnéa, kommer ändå inga bra men trist att inte kunna träffa henne. Lär nog få skäll men som sagt skolan måste prioriteras just nu, snart är det ju lov och jag vill prestera bra på de sista proven när jag faktiskt har chans till de högre betygen.
Smällar man få ta.
Även i morgon måste jag ta hem svenskan och skriva om svenska boken som vi läst till fredagen så de är ytterligare plugg, spanska och svenska. Jippi! -.-'

Skoldagen idag har faktiskt flytit på bra, kan ju vara för att jag slutar halv två.
Morgonen var bäst, vaknade upp med älsk så då klev jag upp, stoppade in baugetter i ugnen och gick och duscha.
När jag duschat tog jag fram resten av frukosten och smög sen in och väckte sötot mitt så käkade vi en lång och härlig frukost.
Första morgonen jag sluppit stressa på ett tag nu, skönt när man hade en sovmorgon också tack vare att min matte lärare skulle rätta NP.
Annars har jag bara chillat i skolan, haft samhälle, musik och engelska inget direkt anstängande.

Nu sitter jag och försöker plugga spanska men koncentrationen är inte på topp, kan bero på att jag är hungrig.
Så kanske ska traska uppåt och stoppa en apelsin i munnen och vänta på att nån annan kommer hem och lagar mat.
Annars ikväll händer inget speciellt, är träning med seniorerna men jag känner ingen större lust så jag skippar träningen.
Får bli träning med mina tjejor på fredag istället om det inte blir glassbakning med älsk, anders mfl ?
Nämen nu kommer syster undra om hon är hungrig ?
PUSSS <3

Kommentarer
Linnéa säger:

Lär få skäll?
Kan medge att dne meningen fick mig irriterad, innan var det lugnt :P

Menmen, jag sitter väl inte bättre till själv

2008-05-14 | 17:11:16
Bloggadress: http://sympatiskt.blogg.se
undrar bara säger:

Tänker du någonsin på ditt ex,
känns det int ejobbigt att han faktiskt flyttade en jävla massa mil? Undrar bara

2008-05-15 | 08:35:12
Linnéa säger:

Oh yeah, roommates somfan :D

Kan du erbkjuda lite tystnad hemma hos dig? (a)

2008-05-15 | 19:02:52
Bloggadress: http://synpatiskt.blogg.se
Johanna säger:

Svar till Linnéa: Självklart, du får till och med lyssna på klassisk musik så länge du mår bra :)

Svar till "undrar bara": Det är klart jag gör. Han var en stor del av mitt liv under många år, han var min första riktiga pojkvän, min första kärlek. Men nu är vi kompisar och det funkar bra. Det är klart det är jobbigt att han flyttade men han gjorde ju slut med mig då. Vi är ett sånt där par som varit från och till under flera år och det funkar inte, han ville inte samma saker som jag. Dock är han en av mina närmsta vänner som jag berättar det mesta för.

2008-05-31 | 21:48:38
Bloggadress: http://nannnisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback