8 dagar kvar

Om åtta dagar blir jag 17, jag längtar faktiskt.
Jag vet inte om jag ska ha nån "fest" eller nåt, visst vore det kul att kasta ihop kompisar och fira men jag vet inte.
Jag blir nog rätt nöjd bara att få fira med familjen samt pojkvännen tror jag skulle göra nåt med mig men vi får väl se.

Hur som helst var kvällen igår lyckad, det blev en hel del bussåkande, jag, Emma och Johanna drog till Johanna för att vara men sen skulle vi till Tullinge och åka med pojkvännen och hans vänner till nån men då vi kom dit fanns det typ ingenstans vi kunde dra så vi satte oss på bussen och åkte till Johanna. Onödigt att åka först till Tullinge för att vända men väl hemma hos Johanna hade vi det as mys.
Vi spelade biljard, pratade, lyssna på musik å sånt.
Jag, Jonas och Emma sov över hos Johanna, snäll som hon är fick vi hennes pappas dubbelsäng.
Vid åtta kom typ hennes pappa hem och började föra lite liv så alla vaknade men sen somnade vi om och vakna väl vid halv elva eller nåt och vid tolv började vi röra oss hemmåt.

För övrigt kom även min förtidiga födelsedags present, dvs en mobil telefon.
Den är riktigt nice, bättre än vad jag förväntat mig.
Fortfarande lite ovan med menyerna och sånt men det lär jag mig med tiden.
Musik har även blivit inlaggd nu så nu kan min bajs mp3 gå och dö x)

Nu sitter jag här har duschat och börjat fixa mig lite smått för ikväll ska jag på grillfest hos Anders, som är en av Jonas kompisar.
En av tjejerna igår kommer i alla fall komma så jag har någon mer utom Jonas där.
Jag måste erkänna att jag känner mig lite smått nervös men det ger nog sig med tiden.
Största problemet för tillfället är vad ska jag ha på mig, jeans eller shorts?
Jeans känns ju som att de är det bästa alternativet men då är nästa problem vad ska jag ha för kofta ?

Klädproblem är verkligen typiskt mig men aja bäst jag börjar fixa mig, ska möta upp Jonas klockan fyra i Tumba för att handla mat till kvällen, sover där så uppdatering kommer i morgon.
PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback