åh, min pojkvän är ju så jävla bäst!

Nu har vi bara legat och myst ända sedan han kom vilket var för drygt 1 h sen.
Direkt när han kom av bussen kramade han mig och så stod vi säkert i ett par minuter, så fort jag såg honom kändes allt så mycket bättre!
Han är så himla bäst, han har fått mig att skratta ett flertal gånger på bara en timme! Det kallar jag bra pojkvän.
Nu ska jag springa upp till honom och dricka nyponsoppa eller något medans han dricker te. Kanske försöka äta lite, flingor skulle nog vara gott.

Nä, han är helt enkelt för bra för att vara sann. Att åka hit sent på kvällen bara det visar att jag betyder en massa.
Bäst jag springer upp nu, jag ska krama ihjäl honom och jag ska nog faktiskt säga jag älskar dig till honom.
Jag har inte gjort det än, inte han heller. Jag vill egentligen vänta på att han säger det men ett flertal gånger har jag avbrytit mig själv med att hålla på att säga det så varför spara på det om man vill säga något? Jag menar det och jag tänker säga det. Skriver i morgon om det blev hiss eller diss...
Sov gott,
PUSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback