du kommer vara så bäst så du inte ens förstår det själv

Dagens inlägg tilldelar jag Emma.
Emma går i min klass och egentligen är vi väl inte sådär jätte nära men GUD vilken tjej!

Jag beundrar dig, jag tycker verkligen du är riktigt jävla stark.
Du ska bli mamma om drygt 7 månader,
Och jag vet redan nu att du kommer bli världens bästa, det är bara att kolla på din utstrålning å hur gullig du är och hela ditt sätt att vara.
Ja, det är den perfekta mamma personligheten.
Du är och om inte annat ju mer tiden går ju mer kommer du bli perfekt för mammarollen.
Sluta aldrig tro på dig själv för du har en massa människor som stöttar dig och även om vi inte är jätte nära så kan du räkna med mig.
Jag kommer ALLTID tro på dig för jag ser glimten i dina ögon och lyckan i din själ.
DU KOMMER VARA SÅ BÄST SÅ DU INTE ENS FÖRSTÅR DET SJÄLV!
Du och Daniel, ni kommer klara det här galant och bli världens bästa föräldrar.

Jag kan inte förneka att jag har inställningen till att bli mamma vid tidig ålder är svårt när man inte har utbildning eller ens blivit vuxen själv.
Men du kommer klara det, det ser jag på dig redan nu.
Du har det där som gör att du är en av dem som kommer klara det!
Det kommer bli tomt utan dig i skolan för du kommer alltid med ett léende på läpparna men jag hoppas att man får se dig tillbaka i skolan.

Kommentarer
emma säger:

:') tack johannie, du är världens gulligaste. jag gick in och smyläste nu i skolan ;$ hihi. vet inte vad jag ska säga förutom tack!

2008-05-14 | 10:33:06
Bloggadress: http://elwh.blogg.se
Daniel säger:

jag vet inte emma men du behöver bara säga tack och jag håller med om det hon skriver att du kommer bli en kanon mamma det vet jag.
sen är det ju skönt att höra att du har massa kompisar som tycker det ska bli kul å stödjer dig emma.
daniel

2008-05-14 | 18:23:20
Bloggadress: http://svartman.blogg.se
Johanna säger:

Du behöver inte säga något mer ett tack räcker långt :) Klart jag är glad för eran skull ni ska ju få en bebis och bebisar är ju typ sötast i hela världen :D

2008-05-14 | 19:54:06
Bloggadress: http://nannnisen.blogg.se
danile/emma säger:

tackar från oss båda:)

2008-05-15 | 10:09:51
emelie säger:

emma är världens starkaste !

2008-05-16 | 09:46:35
Bloggadress: http://dubbelorgasm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback