Ett år att lägga till livet

I morgon är den stora dagen, min födelsedag.
Jag ska äntligen fylla 17, vad det nu är för skillnad.
Dagen ska spenderas i skolan där dem lär sjunga för mig i matsalen, yay... ^^
Sen hem, äta tårta och middag med familjen + pojkvännen.
Och efter det är det dags för träning där jag faktiskt ska vara lagom söt och ha med en tårta som vi kan svulla på efter träningen.
Det som är tråkigt är att jag redan fått mina presenter, så det är inte mycket kvar att få.
Men kanske, ja kanske har Jonas något. Vi får väl se...

Idag träffade jag Linnéa som ville fira mig en dag i förväg, när jag kom dit fick jag citronkaka och mjölk - mums!
Sen fick jag mina presenter, en hårmask, ansiktsmask och någon fot grej samt en bra tidning.
Riktiga ta hand om dig själv grejer, perfekt för mig eftersom det är just vad jag behöver just nu.
Så tack för presenterna, dem var extremt bra!
Hår masken användes redan ikväll, vi kilade ner till mig, tappade upp ett bad med massa skum och flamsade.
Men ne, nu ska jag sova så jag är någorlunda pigg i morgon.
Sov gott!
PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback