jag vill inte le, i alla fall inte just nu

Den här dagen har bara varit blä.
Jag har skavsår så jag haltar fram, jag är trött, jag har ont i magen och huvudet och jag har inte pluggat idag.
Idag skulle jag ha pluggat det sista men jag har ingen ork, jag har bara varit nere.
En typisk jag mår dålig dag låt mig gnälla.
Nä imorgon ska jag spela bilbingo, jag vet jag är töntig men jag bryr mig inte.
Även en mysig förmiddag med Tony var inplanerad men jag tror inte den blir av. Trist. :(

Nä nu ska jag sluta klaga och istället gå upp och äta massa godis och morotskaka som mamma bakat, förhoppningsvis dämpar det min deppighet.
Sällskap sökes, NU!
PUSSS <3

Kommentarer
Anna säger:

åh sötis, :) tråkigt bara att jag inte har tid :/
jag kommer och tittar på Eken cup :)

2008-05-31 | 21:12:36
Bloggadress: http://Annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback