sommarlov om 8 dagar

Snart är det sommarlov och gud vad jag längtar. Min kropp behöver det och min hjärna likaså.
Hela det här året har gått rätt snabbt, det känns som att vi nyss började ettan, tiden då allt var så nytt.
Men snart är det slut och även fast det har haft sina bra stunder så är det skönt att slippa allt plugg.
Jag har inte mycket kvar nu, ett geografiprov i morgon och sen ska jag och min grupp skriva klart en labbrapport och jag ska skriva till en egen diskussion.
Mitt samhällsprov jag hade igår fick jag MVG på vilket betyder MVG i slutbetyg.

Jag var nervös över att jag inte skulle klara det men det gjorde jag, nu återstår bara geografiprovet imorgon som jag också måste ha MVG på för att få det i slutbetyg. Pressen är stor men jag ska klara den. Jag ska ha MVG det är jag värd.
Naturkunskapen har jag VG i och det är helt okej, hon har även sagt att jag inte behöver göra världens diskussion för att jag kommer varken kunna bli höjd eller sänkt.

Efter i morgon kan jag pusta ut, då är allt över. Då ska jag njuta.
På måndag är jag ledig hela dagen, eller jag har en lektion men vem orkar åka till skolan för 1h lektion?
Kommer dock till skolan klockan två för att se 3ornas utspring, är framförallt där för att se Foffe (Kristoffer) springa ut.
Han är Jonas storebror och det känns som att det är något jag ska se. Efter dem sprungit ut ska jag hem och fixa mig inför kvällen då jag ska hem till Jonas och fira Foffes student med deras släkt.
Det kommer säkert vara otroligt mysigt men frågan är bara hur pigg kommer jag vara dagen efter ?
Kanske ska man ta ledigt från skolan ? (A)
Nervositeten över att träffa hans släkt finns också, den har funnits där enda sen jag fick inbjudan.
Att alla är trevliga tvekar jag inte på men att träffa släkten känns ändå rätt stort eller är jag bara fånig ?
Så länge jag inte klantar mig totalt ska dem nog gilla mig, hans familj gillar ju mig så då hoppas jag släkten gör detsamma.

Idag är det förresten 1 månad & 1 vecka sedan vi blev tillsammans.
Det känns så mycket längre, som att vi varit tillsammans i flera år.
De är sjukt hur snabbt allt gått, jag bor redan där på deltid om inte mer och jag har redan lärt känna hans kompisar och familj.
Jag är lycklig till 100% i förhållandet och det är det länge sen jag kände.
Nä han är bäst helt enkelt, aldrig att jag släpper honom i första taget.

Oj, nu är det bäst jag försöker käka och packa väskan för att dra till hem2 (Jonas).
Ska plugga där ett tag sen gosa ihjäl pojken min, ha en bra onsdag kväll. :)
PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback