vilken färg har själen älskling

Ja jag vet att jag är seg på att uppdatera, Linnéa.
Men jag är knappt vid datan längre, jag är knappt ens hemma längre.

Dagen idag har varit skön har mest bara varit att chilla.
Förutom på naturkunskapen men vad kan man förvänta sig hon är ju galen med sina orimliga krav.
Liksom för x antal veckor sen de sista 10 minuterna bad hon oss att göra lite frågor och undersöka hemma och bland kompisar hur bra man sorterar mm...
Och vad säger hon idag, jo hon säger: ingen har lämnat in den här uppgiften.
Men snälla vi jobba med det 10 min för evigheter sen!
Så som det ser ut nu ska vi göra klart ekologi grupparbetet + en fet labbrapport till den, miljöundersökning och säkert en till labbrapport eftersom vi har labb på fredag.
YAY, fucking YAY på henne!

Efter skolan skulle jag egentligen ha åkt hem till Jonas men jag kom fram till att det var endel plugg som behövdes göra.
Så när jag kom hem satte jag mig och renskrev ulsn, skrev klart mitt tal och övade på pianot, ska nämligen spela upp en låt på onsdag för musikläraren.
Så denna vecka ska jag bara göra nån svenska uppgift, spela upp pianot och hålla det muntliga föredraget annars är det nog rätt lugnt.

Ikväll eller om typ 1 h kommer sötnosen min :)
Vi ska väl mysa och se på tv eller något.
Men nu ska jag fortsätta drömma iväg i kent musik...
PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback