7 månader + helg

Äntligen helg, ska bli förbannat skönt. Denna helg finns inga måsten, kanske lite med engelska boken men fortfarande det är inget jobbigt.
Fick sluta tidigare idag eftersom jag inte har körkortsteori, slutade vid 1. Så åkte hem en snabbis och sen mötte jag upp min älskling i Tumba så åkte vi hem till honom där vi är nu.
Han städar lite just nu. Skumt, haha...

Strax ska vi gå ner och baka en efterätt till vår mysmiddag som vi ska göra idag, bara för att fira 7 månader lite smått. Även lite ljus och film lär väl ses senare ikväll. Om det hinns vi ska nämligen till Jonas klasskompis och göra något vet inte riktigt vad, Jonas ville gärna dit så jag kan väl offra mig lite, kanske är de trevliga.

Resten av planerna för helgen blir att gymma, sova, sätta upp byrån och träffa Tony. Som jag inte träffat på evigheter ska bli kul, ska även diskutera fotningen på stureplan i december. Kul!
Nu ropar Jonas på kärlek bäst jag ger honom lite av det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback