Im going home

Finally, har inte varit hemma på länge nu.
Och alla som säger att Stockholm är mitt hem har ju egentligen rätt bara det att jag har aldrig riktigt släppt mitt gamla hus, i Boden. Det är mitt riktiga hem.

Två dagar efter julafton åker vi, jag & min älskling.
Jag ska visa honom allt jag älskar till och med mitt gamla hus ska jag visa honom, han ska få se allt jag hade när jag var liten. För även om nu är nu och då var då så tror jag att det är viktigt att man behåller det gamla och delar med sig av det till dem som betyder något.
Jag vill att han ska förstå varför jag älskar det stället så mycket.
Fast egentligen har han nog nästan förstått det redan så mycket som jag tjatar om det. x)
Han ska nog allt gilla det där stället när vi kommer därifrån...

Kommentarer
johanna säger:

Du har haft sån jäkla tur johanna! Att du har någon som Jonas. Du anar inte hur många gånger jag önskar jag hade någon som han. Han älskar dig så mkt trots dina brister(vilka inte är många!!)Jag är så glad för din skull. På riktigt <3 <3

2008-11-03 | 15:41:21
Bloggadress: http://glimpis.blogg.se/
Johanna säger:

Jag vet, jag har haft tur och jag funderar varje dag på varför just jag hade turen att få honom. Och han är verkligen underbar men jag vet att du också kommer få någon som är lika bra. För det får vi alla, tids nog. Jag fick en snabbt medans din kommer sakta men säkert men det kommer. :) <3

2008-11-03 | 19:37:05
Bloggadress: http://nannnisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback