jag trodde det skulle bli en lugn helg

Har just insett vilken tråkig helg jag kommer få. Det är flera saker till nästa vecka som måste göras, jag som ville ha en lugn helg utan plugg.
Helgen ska nu spenderas med att plugga en massa, har engelska förhör på måndag, körkortsprov på tisdag, historia prov på torsdag som jag har lovat min lärare att få MVG på. Sen även två böcker som måste läsas ut inom kort.
Dock kan jag rätt mycket av körkortsteorin eftersom jag pluggat jätte mycket till det men fortfarande det var bara övningar då kan man fråga varandra på tisdag börjar The real deal.

Har i alla fall skrivit klart en inlämning i alternativ medicin till fredag så det är skönt.
Nu är det nog dags att gå upp och plugga körkortsteori och läsa innan greys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback