snart en slapp vecka

Sitter och pluggar för fullt till naturprovet i morgon, det ska nog gå bra. Blir det inte alltför svårt får jag nog vg i alla fall och det är ju bra med tanke på att vg är mitt mål i naturkunskap.
Har dock bara pluggat igår och idag eftersom jag hade sociologi prov i tisdags, usch!
Jag tror jag fick ig på det, det var 3 diskussionsfrågor om feminims och sådant och visst jag kunde anteckningarna mm men frågorna var störda. Men men jag hoppas på det bästa och fick jag ig så fick jag, vad ska man göra åt saken. Hennes prov sög!

Nä nu måste jag fortsätta har pluggat konstant sen kl tre och tyckte det var tid för en liten paus.
Bäst att fortsätta så jag har kollat igenom sakerna minst en gång till innan Jonas kommer så vi kan ta det där mysiga badet jag lovat honom. Sen är vi taggade för en uppesittar kväll med plugget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback